В Італії відкрили суші-бар, де популярність обмінюють на суші

[:ua]У цьому закладі незвичайна не тільки його вивіска. Міланський суші-бар під назвою «Це не суші-бар» деякі страви пропонує безкоштовно. Все залежить від популярності відвідувачів в соціальних мережах.
Ресторан відкрили зовсім недавно, але він вже став дуже популярним. Особливо серед молоді. Багато людей телефонують, щоб дізнатися, як працює система знижок. Щоб скористатися пропозицією, відвідувачі опубліковують на своїй сторінці в соціальній мережі знімок, зроблений в ресторані, і відмічають місцезнаходження закладу. Більш ніж за 1000 підписників вони отримують одну страву безкоштовно, більш ніж за 5000 – дві. На 4 безкоштовні страви можуть розраховувати ті, у кого більше 10 тисяч «фоловерів». Вісім подадуть тим, на чию сторінку підписані понад 50 тисяч осіб. Найвигідніше ходити тим блогерам, у яких понад 100 тисяч підписників – їм за їжу платити не доведеться.
У ресторані кажуть, що введуть таку систему знижок в усіх закладах мережі.
https://youtu.be/yv1ETKZXBXI[:]