Погода

Відомі британські бренди

   Цікаві факти

Швидко, комфортно та дорого! Британські автівки давно й , схоже, надовго лідери світогових продажів. Ще в 1913 році Роберт Бемфорд та Лайонел Мартін заснували компанію, яка невдовзі подарувала любителям вишуканих елітних машин красеня Астон Мартін. Один з яких, нещодавно продали за майже 3 з половиною мільйони доларів.

Ще один британський автомобіль классу “люкс” Бентлі вперше виїхав у 1919 році. І аби одразу привернути до себе увагу, власник компанії Уолтер Бентлі, запропонував на той час безпрецендентні умови – гарантійний строк машини 5 років! Відтоді й до нині цей бренд серед лідерів віп-автівок. Ціна яких сягає майже 2-х мільойонів євро.

Ще один атрибут розкішного життя, який вигадали британці телефон Верту. У 1998 році він вперше з’явився на елітних полицях. Його збирають вручну з золота, платини та інших дорогоцінних металів. За нього олігархи готові платити шалені гроші – більше одного мільйона доларів, бо це ж престиж в їхніх руках.

Для жінок британці давно диктують вишукану та знову ж таки, недешеву моду. Легендарні бренди, здається завжди легко та успішно народжуються саме в країні Туманного Альбіону. Так у 1856 році світ дізнався про модний будинок Burberry Group. Назвали його на честь англійського модельєра Томаса Берберрі. Саме він відкрив невідомі раніше властивості габардинової тканини, яка дихала й в той же час не пропускала вологу. З неї дизайнер створив бежевий тренч, який того часу був популярнішим навіть за макінтош. А от знаменитий принт в клітинку, спочатку служив підкладкою на тренчі. А в 1920 році Burberry вперше випускає жіночу дорожню сумку у вже відому клітинку.

Через 30 років компанія перетворюється в знаменитий англійський бренд й стає офіційним постачальником одягу для королеви Єлизавети 2. Яка, до речі, й досі не зраджує йому.

Ну, і звісно, яка Британія без чаю. Ця країна п’є його цілодобово. Саме британці навчили світ смакувати чай з молоком. Англійські чайні компанії серед топових у світі. Зокрема, бренд Ahmad позиціонує себе, як англійський класичний чай. Компанія – член Британської чайної Асоціації. Засновник іншої знаменитої чайної компанії Артур Брук відкрив виробництво в 1845 році й назвав своїм іменем додавши лише слово Бонд. Відтак любителі чаю почали розливати в свої чашки міцний Брук Бонд. А от конкурент, двом попереднім брендам – чай Ліптон.

Томас Ліптон пройшов шлях від простого продавця магазину до власника чайної імперії. Коли йому було 35 років, Ліптон уже мав мільйони на рахунках. Тоді й вирішив не просто продавати чужий чай, а його вирощувати. Він був першим торговцем, який мав власні чайні плантації. А також першим почав пакувати напій в картонні коробки. До цього чай продавали на вагу. Тож Томас Ліптон зробив справжній переворот у чайному бізнесі не лише Великої Британії, а й всього світу.