Бізнес-ідеї, які принесли своїм власникам мільярди

Що може бути краще шоколаду на сніданок? Лише шоколадне масло для бутербродів і тостів! Так вирішив П’єтро Ферреро і зміг заробити на цій бізнес-ідеї 10 мільярдів доларів. Передувала появі шоколадного масла прикра ситуація. У післявоєнні часи, коли справи кондитерської, власником якої був сам Ферерро, йшли дуже складно, він отримав велике замовлення на шоколадні тістечка. Кондитер закінчивши роботу, залишив смаколики на ніч у підвалі.
Тоді було дуже жарко, тож на ранок дружина П’єтро знайшла тістечка, які повністю розтанули і втратили товарний вигляд. Ця ситуація загрожувала великими грошовими втратами. Але П’єтро не розгубився і спробував пасту, яка лишилася від тістечок, зробивши своєрідний шоколадний бутерброд. Новий смак дуже сподобався клієнтам. Так з’явився продукт, який зараз ми знаємо як Nutella. Новий винахід забезпечив успіх сімейній справі Ферерро. І у тому ж 1946 році було відкрито першу фабрику. Сьогодні ця компанія — один з найбільших виробників шоколаду.
Більше 5 мільярдів доларів зміг заробити Бред Хьюз, вигадавши першим поставити уздовж автострад автоматичні камери схову. Його історія успіху — це бажання змінити своє життя на краще. Він працював менеджером у компанії, яка займалася нерухомістю. Але робота не приносила ні фінансового, ні морального задоволення. У пошуках кращого життя Бреду прийшла блискуча ідея — встановити камери зберігання на узбіччі автомагістралей. Послуга стала дуже популярною у Каліфорнії, тож Бред Хьюз вже за кілька місяців у 1972 році зареєстрував підприємство і почав розширювати географію. Сьогодні він має близько 2 тисяч філіалів по усьому світу.
А от Ральф Лоурен зміг заробити 5 мільярдів доларів на сорочках. Здавалося б усе просто — узяв сорочку-поло, наклеїв на неї ярлик з конем, оцінив її у 50 доларів і спостерігав з яким шаленим успіхом вона продається. Але насправді хлопець був одержимий ідеєю «американської мрії», тому намагався заробляти гроші на усьому, де міг. Без спеціальної освіти, він вирішив спробувати себе і у ролі дизайнера. Спочатку створював одяг для жінок, пізніше поставив на конвеєр виробництво шовкових краваток. Але ключовим став 1967 рік, коли Лорен узяв у кредит 50 тисяч доларів і заснував власний бренд «Polo Fashion». Одяг був орієнтований лише на гравців у Поло. Чому саме цей спорт? Все просто — у той час у поло грали аристократи, які мали певний рівень достатку, а значить могли купувати не дешевий одяг. Так Ральф Лоурен зміг реалізувати свою «американську мрію», став частиною вищого світу і заробив свої мільярди.
 

Залишити коментар

Надіслати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *