Facebook тестує горизонтальну прокрутку стрічки новин

Facebook тестує горизонтальну прокрутку стрічки новинЗа даними американських дослідників, соціальна мережа Facebook почала тестувати новий спосіб роботи стрічки новин, поєднавши вертикальну прокрутку звичайної стрічки новин і горизонтальну – стрічки користувальницьких історій.

Профільні ЗМІ відзначають, що контент залишився той же самий, однак змінився спосіб його перегляду. Сама соцмережа поки ніяк не коментує ці повідомлення. Ресурс Techcrunch передбачає, що таким чином Facebook хоче розширити аудиторію рекламодавців, щоб ті почали звикати до повноекранного формату історій, на які соцмережа робить велику ставку.

Компанія вважає, що формат історій скоро перевершить за популярністю формат постів не тільки в її соцмережі, але і в інших соцмережах і додатках. У минулому році директор FB по продуктам Кріс Кокс заявив, що «формат історій на шляху до того, щоб уже в наступному році обігнати за популярністю формат стрічки постів як головного джерела, за допомогою якого люди діляться інформацією зі своїми друзями».

Залишити коментар

Напишіть відгук