Як уряд контролює якість українських доріг?

[:ua]Полетіли з вітерцем чи тягнемося вибоїнами?
Щойно сніг починає танути, з ним немає сліду і від вітчизняних доріг, – щороку нарікають українці.
Втім, в уряді кажуть – це історія старих автошляхів. Нові дороги – інша справа! До 2022 року всі сполучення між обласними центрами будуть повністю реконструйовані, – запевнив прем’єр. І розділив українські автошляхи на дві категорії: ті, які вже відремонтували і ті, які на черзі. А в разі виявлення браку у нових дорогах відповідальність нестимуть і повнорно ремонтуватимуть підрядники за власний кошт.
5 років – на поточний і 10 – на капітальний. Саме такі гарантії прописані з підрядниками в угодах про ремонт доріг державного значення вже з 2018 року. А «Укравтодор» щороку і неодноразово якість виконаних робіт моніторить.
Крім того, відтепер Міністерство інфраструктури разом з «Укравтодором» значно ретельніше контролюватимуть вагу вантажівок, які рухаються вітчизняними автошляхами. Адже перевантажені фури значно скорочують життя новеньким автомагістралям. І відповідальний за це – бізнес, – переконаний очільник Мінінфраструктури Володимир Омелян.
55 млрд грн на нові дороги для українців в бюджеті на 2019 рік передбачили. Більше того, вперше Україна отримала не позику і не кредит, а грантові кошти від Європейського Союзу як інвестицію в українські автошляхи.
[:]