Операція "українізація". Які правки до законопроекту запропонували захисники "євроблях?

Вони не хочуть бути нелегалами, порушниками, чи навіть просто чужими серед своїх на українських дорогах. Однак, і проти – незрозумілих мит, стягнень та претензій. Тисячі водіїв на еврономерах не даремно пікетували стіни Верховної ради. Спільними зусиллями активісти, депутати, та профільні об’єднання таки домоглися ухвалення законопроекту, який має вирішити в Україні проблему автомобілів на іноземних номерах. Щоправда, документ парламент розглянув поки тільки у першому читанні. І вже знову – купа невдоволених. Громадська організація “Авто євро сила” намагається донести – це тільки перший крок. Основі правки – попереду.
Активісти мали 2 тижні часу аби подати у профільний комітет Верховної Ради поправки до законопроекту. Оскільки формула, за якою народні обранці пропонують рахувати митні платежі, – це ніщо інше як здирництво, – вважають водії.
Таким чином суму митних платежів можна зменшити у кілька разів. Цього і вимагають нині активісти. Водії згодні платити за розмитнення, але щоб ціна була адекватною. Пропонують таку формулу розрахунку: 10 відсотків від вартості авто – це мито на ввезення, акциз без урахування коєфіціенту “Рік випуску авто” та податок на додану вартість – 20 відсотків. Наприклад, розмитнення авто, вартістю у 2000 евро, коштуватиме власнику ще 470 евро. Така собі проста та справедлива математика. Друге читання законопроекту – восени, після повернення парламентарів у залу під куполом. Активісти налаштовані рішуче. Кажуть, – свого досягнуть! Детальніше дивіться у сюжеті.