Фотографія. Чи може хобі бути ще й прибутковим бізнесом?

[:ua]Фотографія – це не лише зйомка для реклами одягу чи щасливих молодят на весіллі. Сучасні бізнес-офіси все більше прикрашають стильними світлинами, а роботи визнаних майстрів у світі продають за мільйони. Фотографія як мистецький твір може бути бізнесом, оскільки успішно конкурує із традиційним образотворчим мистецтвом. А подекуди й випереджає його.
У світові – мода на несподівані концептуальні роботи, які приваблюють глядача як своїм сюжетом, так і технікою виконання. Незалежно від того, портрет це, жанрове фото чи пейзаж. Такі кадри цілком можна зловити і на мобільний, але у більшості випадків для фотографів – це важка праця. Відомий український фотохудожник Сергій Тумасов спеціалізується на екзотичних пейзажах доволі неблизьких для нас країн. Одна з його поїздок була в Намібію, де задля хоча б одного гарного кадру працювати доводилось буквально в пекельних умовах.
У фотографа Ігоря Гайдая інша турбота – якісно організувати зйомку. На його світлинах – тисячі людей, які об’єднані однією професією, святкуванням чи захопленням. Багаторічний проект «Разом» зробив українця у фотографічному світі досить відомим. Тут і працівники Чорнобильської станції, і будівельники хмарочосу, й священники. І навіть кілька літаків. Хоча, звісно, головними для нього залишаються люди.
І хоча українське фото ще не стало брендом з великим попитом, наші митці таки мають свою аудиторію. А їхні світлини коштують не одну сотню євро.
https://youtu.be/PitTuBvvwHU[:]