18 українських компаній представлять свої продукти на виставці у Шанхаї

[:ua]Піднебесна, зустрічай! З 5 по 10 листопада у Шанхаї відбудеться перша міжнародна виставка – China international import expo-2018. Китай відкриває свої двері для імпорту. І нам є що запропонувати другій економіці світу. 18 компаній і Національний стенд вирушать до Шанхаю з України.
Презентуватиме свої новітні розробки у Китаї українська компанія Kodisoft. Інтерактивні столи для ресторанів. Сенсорні панелі поверхонь приймають замовлення і навіть безконтактні платежі. Показують гостям, як готуються їхні страви на кухні та розливаються напої в барі. Більше того, відвідувачі можуть не втрачати час на очікування замовлень, їм доступні ігри, відеоролики, онлайн-трансляції та соціальні мережі. Зараз українські інтерактивні поверхні працюють у Японії, Канаді, США, Великій Британії, Об’єднаних Арабських Еміратах, Катарі, Омані та на Кіпрі. Кілька проектів запущено і в Україні. Ціна одного сенсорного стола – 15 тисяч доларів.
Перетворити голос у текст? Легко. Ще одна успішна розробка українських винахідників їде на виставку у Піднебесну – гаджети SEnstone. Функціонують вони дуже просто: користувач натискає кнопку на девайсі, розмовляє, а пристрій автоматично переводить мову в текст і зберігає його на телефоні за одну хвилину. Зараз гаджет вже вміє розпізнавати 11 мов. Серед них українська, англійська, китайська, японська, італійська… SEnstone вже зібрав понад півмільйона доларів на платформах Kickstarter, Indiegogo, Greenfunding і отримав майже 5 тисяч попередніх замовлень. Гаджети надІйдуть у продаж восени цього року за 129 доларів.
Українські дрони теж летять у Шанхай. Компанія DroneUA займається розробкою та інтеграцією безпілотних технологій. Співзасновник компанії переконаний: в України є всі шанси стати світовим центром такого типу даних.
Інтерактивні рюкзаки з LED-екраном – PIX – ще один всесвітньо відомий український стартап. У серпні 2018-го команда вивела свій рюкзак на платформу Kickstarter. Уже в перший день зібрала майже половину необхідної суми – 15 тисяч доларів, а до завершення кампанії – більше 130-ти тисяч. Сьогодні ціна одного аксесуара – 260 доларів. На виставці в Шанхаї команда презентуватиме сам рюкзак і нові віджети.
Побажаємо вітчизняним компаніям успішних презентацій та багатомільйонних контрактів у Піднебесній.
https://youtu.be/zhrPmrMb8WU[:]