В Києві відбудеться конференція від професіоналів інтернет-маркетингу

В Києві відбудеться конференція від професіоналів інтернет-маркетингу

18 жовтня в Києві відбудеться третя едіція Admitad Expert Kiev 2019 – конференція від професіоналів інтернет-маркетингу.

Admitad Expert 2019 буде присвячений двом основним нішах СРА: фінанси і e-commerce. Більше 10-ти доповідей від топових спікерів, нові кейси від рекламодавців і історії успіху веб-майстрів.

Цього року хедлайнером конференції стане Олег Гороховський – співзасновник Monobank, який поділиться секретом, як стати лідером на ринку, а також розповість про перспективи та плани на майбутнє.

На конференції Admitad Expert Kiev 2019 рекламодавці діляться своїми реальними історіями успіху в CPA і рекомендаціями для веб-майстрів – як успішно заробляти на партнерській програмі.
На заході зберуться 500 учасників, серед яких топові веб-майстри, лідери інтернет-маркетингу і найбільші рекламодавці з ніш e-commerce, mobile, finance, travel і онлайн-сервіси.


У фокусі конференції:

  • Капіталізація в сфері партнерського-маркетингу;
  • Особливості офферів для різних ніш;
  • Ефективне залучення веб-майстрів.

Для учасників Admitad Expert Kiev 2019 – це можливість:

  • розглянути успішні бізнес-кейси інтеграції технологій в e-commerce, mobile, finance, travel і онлайн-сервіси;
  • отримати інформацію про перспективи розвитку CPA-мережі;
  • познайомитися з кращими фахівцями сфери і за келихом віскі обговорити нові партнерства

Програма: http://bit.ly/2kZuUgo
Мови конференції: українська, російська, англійська.

Місце проведення: ДЕПО конференц-хол (Антоновича, 50)


Про компанію Admitad
Компанія Admitad була створена 1 жовтня 2009 року. Офіційний запуск платформи Admitad відбувся 1 березня 2010 року. В даний час це міжнародна мережа партнерських програм з оплатою за дію. Штаб-квартира компанії розташована в Німеччині, місті Хайльбронн. Компанія Admitad має власні представництва в Росії, Індії, Китаї, Білорусі, Дубаї і Україні. Мережа працює з партнерами і рекламодавцями по всьому світу. З компанією працює більше 1 600 рекламодавців, більше 700 000 веб-майстрів, які сумарно дають більш 15 000 000 цільових відвідувачів на добу.

Залишити коментар

Надіслати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.