Столиця Гуцульщини отримала туристичний бренд

[:ua]Вражаючі гірські простори, атмосфера самобутності та файні, гостинні люди – це Верховина – серце Гуцульщини. Селище має власний бренд, яке робить його впізнаваним та туристичноприбавливим. Логотип, сайт з інформацією про цікаві місця та відеопрезентація – візитівка гуцульського краю.
Все почалося у 2014-му. Руслан Бойчук, будучи студентом вирішив популяризувати рідний край серед туристів. Разом із однодумцями створили логотип. За основу взяли давній гуцульський символ сонця. Такий візерунок частенько можна зустріти на вишивці чи на домівках тамтешніх жителів. Краєзнавці кажуть, – символ не тільки популяризує Верховину, а й захищає, бо має особливі властивості. На Водохреща його кладуть у воду, а після освячення вішають на двері будинку.
Розмаїття брендової продукції – велике. Туристи можуть придбати тут еко-сумки, настільки ігри, футболки чи сувеніри на будь-який смак.
Верховина – це не про розваги, а про автентичність та подих історії. Власний бренд свідчить – тут шанують традиції, пам’ятають минуле та створюють нову історію, яку прагнуть розказати якомога більше туристам!
https://youtu.be/yW3NURNamVk[:]