Як італійка надихнула всіх бізес-вумен світу? Та як зробила бренд PRADA одним із найуспішніших у світі?

[:ua]У розкоші та сімейних традиціях виховувалася італійка Міучча Біанкі. Вона вивчиться на доктора філософії, а до сімейного бізнесу приєднається в 21 рік й працюватиме менеджером магазину Прада. Цей бренд заснував її дідусь Маріо ще в 1913 році. Коли Міуччі ледь виповниться 30, вона стане управляти сімейним бізнесом, який на той час переживав не найкращі часи й через кризу працював лише один магазин. Через десять років Міучча Біанкі офіційно змінить своє прізвище на Прада, яке належало її роду за материнською лінією. А ще одружиться й за підтримки чоловіка стрімко почне розвивати родинний бізнес.
Як креативний директор бренду, вона вважала, що гламур та елегантність – це не обов’язково відверті декольте та блискітки. Вперше на подіум вона вийде з брендом Прада в кінці 80-х.Тоді відкрила світові моди поняття вишуканий мінімалізм та стриманість.
Чисті та прості лінії у поєднанні з розкіншною тканиною відрізняли її від інших дизайнерів. І така мода особливо сподобалася бізнес-вумен, які хотіли виглядати одночасно елегантно та жіночно. Разом з чоловіком вони розширять свої магазини. А креативна Міучча почне випускати не лише одяг, а й окуляри та парфуми.
Після того, як акторка Ума Турман з’явилася на церемонії Оскар в ніжній лавандовій сукні Прада, усі зірки почали вишиковуватися в чергу за дизайнерськими шедеврами цього будинку Моди. У різні часи обличчями Прада були перші красуні світу Лінда Євангеліста, Ліндсей Лохан, Ванесса Параді. Нині компанію Прада оцінюють в мільярди доларів. А ще Міучча встигне запустити не менш успішний бренд для молоді Міу Міу.
Головними ж секретами успіху сама Прада вважає те, що вона любить справу, якою займається, постійно шукає нові ідеї, не порівнює себе з іншими. А ще ця 69-річна бізнес-вумен стверджує, що для кожної жінки важлива підтримка чоловіка. А їй зі своїм дуже пощастило.
https://youtu.be/JzGHGAznpy8[:]