Канал «Россия 24» спробував викрити серіал «Чорнобиль» за допомогою обману

Канал «Россия 24» спробував викрити серіал «Чорнобиль» за допомогою обману

Ведучий телеканалу «Росія 24» Станіслав Натанзон спотворив факти в сюжеті, який “викриває неправду” в серіалі «Чорнобиль». На це звернув увагу журналіст Ілля Шепелін в Facebook.

Натанзон назвав брехнею той факт, що одному з героїв серіалу – академіку Валерію Легасову – не давали розповісти свою версію події в Чорнобилі за життя. За словами ведучого, вчений публікувався в газеті «Правда» ще до своєї смерті – в 1987 році.

Канал «Россия 24» спробував викрити серіал «Чорнобиль» за допомогою обману

Шепелін в своєму пості вказав на те, що Легасов відправляв статтю в газету в 1987 році, але її не допустили до друку. «Кожен день Легасов дзвонив знайомому кореспонденту” Правди “і питав:” Чи є реакція? ” Реакції не було », – додав журналіст. Шепелін також зазначив, що статтю академіка опублікували тільки через два тижні після того, як він покінчив життя самогубством в 1988 році.

Пізніше в коментарі Натанзон визнав свою помилку і пообіцяв вибачитися. «Я, якщо чесно, про цю статтю почув в одному з чиїхось старих репортажів про Легасова і не дабл-чекнулі», – пояснив він. Однак Натанзон наполіг на своїй точці зору про те, що КДБ не доводив Легасова до самогубства.

Американський міні-серіал телеканалу HBO «Чорнобиль» розповідає про вибух, що стався 26 квітня 1986 року на Чорнобильській АЕС.

Залишити коментар

Напишіть відгук