Чорна п'ятниця або як США витрачає більше 720 мільярдів доларів за менш ніж місяць?

[:ua]Не встигли американці доїсти індичку на День подяки, як розпочалися традиційні знижки. Чорна п’ятниця для усього світу – можливість вигідно купити різдвяні подарунки друзям і родичам. Тож, мільйони жителів США потягнулися до універмагів за передсвятковими знижками.
Для роздрібних продавців період між Днем подяки і Різдвом дуже важливий. Деяким він приносить до 40% річного доходу. За оцінками Національної федерації роздрібної торгівлі, кожен американець за цей період у середньому витратить понад 1000 доларів. Це у підсумку принесе індустрії більш ніж 720 млрд. доларів.
Відома американська мережа Walmart у своїй заяві повідомила, що покупці почали займати чергу ще вночі. А от у Техасі один з магазинів не змусив своїх відвідувачів чекати і відкрив двері ще уночі. Але черги не уникнули і там.
У Мексиці є свій аналог «чорної п’ятниці». Він називається El Buen Fin. Дослівно це перекладається як «хороший кінець». Там найбільш популярними товарами стали телевізори, комп’ютери, смартфони і побутова техніка. Також для мексиканців банки пропонували безвідсоткові кредити до 18 місяців.
Оскільки свою вигоду отримують і покупці, і продавці, одним днем знижки не обмежуються. Розпродажі продовжуються у вихідні, а також у кіберпонеділок.
https://youtu.be/8xNJnz6lyHE[:]