Через 15% мито від Китаю страждають американські виробники женьшеню

Американські мита на китайські товари. Контрмита у відповідь від Піднебесної і так по колу… Поки дві країни впливовістю у світі міряються, виробникам непереливки. Цього разу американський женьшень страждає. І все б нічого. Та виявляється, одразу у декількох штатах Америки – це прямо кит економіки. На продажах женьшеню живе чи не весь регіон, зокрема штату WiscОnsin. І що найцікавіше, більше 80% їхнього урожаю – їде у Китай. Адже ця лікарська рослина дуже популярна в Азії. Її активно використовують у медицині. Тепер виробники із Америки змушені платити 15%-ве мито на чудо-ліки.

АМЕРИКАНСЬКИЙ ВИРОБНИК ЖЕНЬШЕНЮ:
 “Я не вважаю, що це правильний крок. Мене хвилює ситуація, що склалася між Китаєм і США. Я звик, що мій бізнес приносить мені хороший заробіток. Думаю, тепер прибутки значно погіршаться. ” 

Експорт женьшеню – дуже прибуткова справа, – каже експерт галузі. Обсяг продажів лише у штаті Вісконсін складає 30 мільйонів доларів на рік. А Китай – головний ринок збуту. Тому взаємні санкції між Піднебесною і США – серйозний удар для економіки регіону.

ДЖЕКІ ФЕТ – ДИРЕКТОР АСОЦІАЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЖЕНЬШЕНЮ:
 “У нашому штаті вирощують близько 95% обсягу женьшеню по всій країні. Тому для цього округу женьшенева індустрія є важливою частиною економіки. У вирощуванні багато ручної роботи, включаючи обробку землі і збір насіння. Все це – фізична праця.”

Для американських виробників женьшеню вкрай важливо, аби у Білому домі відновили хороші торговельні відносини з Китаєм. Мовляв, від митних конфліктів програють усі. Американці – втрачають гроші, китайці – нервові клітини. В Азії напій з женьшеню дуже популярний – він допомагає протистояти стресу і додає чудовий заряд бадьорості. Якщо ситуація у митному протистоянні загострюватиметься, вочевидь, споживати цей напій прийдеться самим американським виробникам.