В «Южному» відновили розвантаження танкерів

В «Южному» відновили розвантаження танкерів

До розблокування призвело нестандартне рішення, незважаючи на опір з боку чиновників Енергетичної митниці. Прийом 30-тисячного танкера в порті «Южний» 28 вересня став можливим завдяки комплексу оперативних заходів з боку одержувача вантажу, яким виступила одна з компаній групи Wexler. Зокрема, для розвантаження 30-тисячного судна Hafnia Robson залучили малотонажні танкери.

Про це enkorr повідомили учасники ринку і джерела в Wexler Group.

Термінал «Стівідорінг» в «Южному» не був готовий приймати нові великі судна через брак резервуарного парку, що в свою чергу було обумовлено блокуванням Енергетичною митницею 27 тис. тонн грецького дизпалива, яке раніше було поставлене трейдерами BB Energy і Skywalk Trading. З цієї причини дует трейдерів був змушений відкликати поставку чергових 30 тис. тонн, запланованих на кінець вересня.

Як повідомляє джерело, знайоме із ситуацією, Wexler потрібні обсяги для виконання зобов’язань перед «Укрзалізницею» та іншими контрагентами, тим більше кон’юнктура внутрішнього ринку через дефіцит вельми сприятлива. «Вони домовилися з Skywalk Trading про відмову від свого «вікна» і за допомогою Coral Energy оперативно організували поставку до «Южного», – розповів співрозмовник.

За його словами, для прийому судна були залучені малотонажні танкери «Джанго» і «Десна». Перший з них забрав 2000 тонн грецького ДП для бункерувального ринку, а другий функціонуватиме в режимі сховища, забравши на себе частину вантажу.

Це дозволило розпочати прийом не тільки 30-тисячного Hafnia Robson, а й оперативно розвантажити 3000 тонн з танкера Caspian Mariner з дизпаливом з Бургаса для компанії «Трансальянс».

«З 30 тис. тонн злити вдалося тільки половину, танкер стоїть в демереджі (штраф за простій судна більше відведеного терміну – ред.), розраховуючи на оперативне вивантаження палива на залізницю і автоналив», – говорив співрозмовник enkorr.

Цю інформацію частково підтвердило джерело в Wexler Group, заявивши, що частину вантажу розмитнили.  «Зараз оперативно відвантажуємо, думаю, простою буде небагато», – сказав представник трейдера. Згідно з даними ресурсу Marine Traffic, станом на 2 жовтня танкер Hafnia Robson знаходився біля причалу терміналу «Стівідорінг».

Як ми повідомляли раніше, Енергетична митниця заблокувала 27 тис. тонн грецького ДП з паспортними вмістом сірки 9,6 ppm. Митна лабораторія за підсумками випробувань виявила в ньому 10,1 ppm сірки при похибці 1,7 ppm. Втім, навіть попри значну похибку, енергомитниця не стала робити повторні аналізи, а оперативно винесла рішення про невідповідність партії стандарту Євро-5, що унеможливило його митне оформлення. Це перший відомий випадок відмови в розмитненні палива в Україні.

За даними enkorr, Wexler Group є найбільшим імпортером нафтопродуктів за підсумками першого півріччя 2019 року. Переважний обсяг імпорту був поставлений нафтопродуктопроводом «ПрикарпатЗахідтранс». Компанії групи виступають ексклюзивним оператором з перевалки дизельного палива з нафтопродуктопроводу до автомобільного і залізничного транспорту. З 1 серпня 2019 року «ПрикарпатЗахідтранс» призупинив прокачування російського палива в зв’язку з введенням спеціального мита на трубопровідні поставки російського дизпалива.

Залишити коментар

1 Коментар

Надіслати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.