Ритейлери США знайшли заміну постачальникам з Китаю

Ритейлери США знайшли заміну постачальникам з Китаю

Американські ритейлери активно скорочують обсяг контрактів з китайськими постачальниками. Натомість нарощують закупівлю товарів в таких країнах, як В’єтнам, Камбоджа і Таїланд. Це відбувається задля  скорочення витрат на тлі жорсткості торгових мит і уникнення підвищення цін на свою продукцію.

Про це повідомляє газета Financial Times.

Як повідомляє видання, глави декількох великих ритейлерів розкрили деталі своїх планів у відповідь на вступ чинності 1 вересня нових торгових мит, введених адміністрацією Трампа.

Мережа дитячого одягу Carter`s до кінця поточного року скоротить частку закупівель в Китаї до менш ніж 20%.  Рік тому вона була близько 30%. За повідомленням глави Carter`s Майкла Кейсі, вони розробили стратегію, яка дозволить звести цю частку до 10%, якщо мита посиляться. Головним постачальником для мережі зараз стала Камбоджа.

Мережа American Eagle, яка нині отримує з Китаю 30% продукції, скоротить цю частку в найближчі рік-півтора до 20%.

Виробник жіночих дизайнерських сумок Vera Bradley скоротить частку поставок з Китаю з 50% до менше 25% до кінця поточного фінансового року.

Інші компанії, включаючи DKNY і Andrew Marc, скорочували поставки з Китаю протягом останніх чотирьох років. За цей час вона знизилася з 80% до 50%.

Очікується, що список американських ритейлерів, що скорочують поставки з Китаю, поповниться в грудні після того, як будуть введені торгові мита на іграшки та спортивне обладнання з Китаю.

Залишити коментар

Надіслати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.