Близько 200 млн доларів - річний дохід онлайн-супермаркету в Нідерландах

[:ua]Вузькими вуличками старовинного міста Утрехт мінівен везе замовлення клієнтам онлайн-магазину Picnic. Ідея – не нова. Але безкоштовну доставку ця компанія запропонувала першою. Тепер вона займає 80% голландського онлайн-ринку продуктів харчування.

МІХІЛЬ МЮЛЛЕР – СПІВВЛАСНИК СТАРТАПУ:
“У більшості галузей – електроніка, мода – онлайн-продажі складають 20-30 %. У продовольчій галузі був лише 1 %. Думаєте тому, що людям це не потрібно? Ні, просто раніше не було відповідної пропозиції. Ми це зробили. Пропонуємо продукти за найнижчими цінами і з безкоштовною доставкою”.

Секрет успіху в логістиці. Машини їздять по фіксованому маршруту. Вони проїжджають повз кожен будинок у визначений час і відгружають замовлення.
Єдине “Але” – це те, що покупці мають підлаштовуватися під графік розвозки замовлень. Тому конкурувати ця голландська компанія з крупними ретейлерами типу Amazon поки не може. Тому робить ставку на розвиток програмного забезпечення і наймає співробітників на не повний робочий день. Студентка Сюзанн – типовий кур’єр компанії.

СЮЗАНН ХЮБЕР – СТУДЕНТКА:
“Мені подобається ця активна робота. Вона чудово поєднується із заняттями в університеті, де я дуже багато сиджу. Тут я на свіжому повітрі, спілкуюся з людьми, одночасно можу зайнятися і якимись особистими справами”.

У онлайн-супермаркету 150 тисяч клієнтів. Кожен місяць додається тисяча нових. Власники компанії очікують, що до кінця року обсяг продажів збільшиться удвоє і досягне 200 мільйонів євро.

МАРІКЕ ДЮББЕЛМАН – КЛІЄНТКА:
“У мене велика родина: чотири дитини та чоловік. Кожного тижня, аби їх усіх нагодувати, я купую дуже багато усього. Я не хочу ходити по магазинам і носити все це самостійно. Тут я беру усі основні товари: мийні засоби, молоко. І все це з безкоштовною доставкою”.

Минулого року компанія отримала інвестиції на розширення бізнесу. Це дозволило їй у кінці літа відкрити перше представництво у Німеччині.
https://youtu.be/cGSZwL1KRXc[:]